loading...
مجله ورزشی Sun sport
محصولات پرفروش روز
فروش ویژه PES 2013 با گزارش ترکی و فارسی



PES 2013 با گزارش ترکی آذری و فارسی همراه با لیگ برتر ایران با آخرين نقل و انتقالات. دارای 2 گزارشگر و مفسر به زبان ترکی آذری و 2 گزارشگر به زبان فارسی در 2 DVD به صورت اورجینال ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 8800 تومان



فروش ویژه بطری آب جادویی



بطری آب جادویی، فوق العاده مقاوم و سبک. خنک نگاه داشتن آب و یا سایر نوشیدنی ها تا 10 ساعت بدون کوچکترین تغیر در طعم آن. با قابلیت حمل فوق العاده آسان. مناسب استفاده در محل کار، مدرسه، دانشگاه، مسافرت، کوهنوردی و ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 8500 تومان

لینک باکس ها

امیر بازدید : 65 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

فرناندو تورس در برنامه‌اي راديويي تأکيد کرد که در حال حاضر در شرايط خوبي به سر مي‌برد و اظهار داشت: احساس بسيار خوبي دارم، با وجود فصل طولاني که پشت سر گذاشتم‌، از لحاظ بدني در شرايط خوبي هستم. احساس راحتي، قدرت و سرعت دارم.

به گزارش فارس، وي در خصوص انتقادهايي که برخي مطبوعات و هواداران از او داشتند، افزود: من فکر مي‌کنم کساني هستند که بيشتر از اينکه شرايط فعلي من را به ياد داشته باشند، اولين سال حضورم در چلسي را که چندان خوب نبودم، به خاطر مي‌آورند. از شيوه بازي خودم راضي هستم. همه‌چيز براي من در حال بازگشت به حالت عادي است.

مهاجم چلسي همچنين به توقعاتي که از بازيکنان تيم‌ملي اسپانيا مي‌رود، اشاره کرد و گفت: در مرحله فينال تورنمنتي با نتيجه 3 بر صفر به پيروزي مي‌رسيد و همچنان مردم فکر مي‌کنند مي‌توانيد بهتر از اين بازي کنيد. ما در نسلي از تيم‌ها زندگي کرده‌ايم که حذف شده‌اند، که بازي‌ها را باخته‌اند يا فکر مي‌کردند پيروزي يک بر صفر کافي است. اکنون اين حقيقت که پيروزي 3 بر صفر کافي نيست، نشان مي‌دهد که چه قدر از آن زمان دور شديم.

تورس مطمئن است که ايتاليا حريف پيچيده‌اي براي آنها در نيمه‌نهايي خواهد بود و افزود: تمام اسپانيايي‌ها مي‌دانند که ايتاليا در تاريخ بازي‌هاي اسپانيا چه معنايي دارد. مي‌دانيم که بايد چه کار کنيم اما تيمي با بازيکنان بزرگ مثل آنها مي‌تواند بسيار خطرناک باشد به خصوص وقتي قبلا زخم خورده باشد. وقتي آنها مجبور به رقابت شوند رقابت خواهند کرد زيرا در تمام زندگي‌شان اين کار را انجام داده‌اند.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
محصول ویژه
لینک باکس ها


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 65
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 78
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 114
  • باردید دیروز : 88
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 591
  • بازدید ماه : 486
  • بازدید سال : 4,465
  • بازدید کلی : 55,365
  • فروشگاه عینک
    لینک باکس ها