loading...
مجله ورزشی Sun sport
محصولات پرفروش روز
فروش ویژه PES 2013 با گزارش ترکی و فارسی



PES 2013 با گزارش ترکی آذری و فارسی همراه با لیگ برتر ایران با آخرين نقل و انتقالات. دارای 2 گزارشگر و مفسر به زبان ترکی آذری و 2 گزارشگر به زبان فارسی در 2 DVD به صورت اورجینال ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 8800 تومان



فروش ویژه بطری آب جادویی



بطری آب جادویی، فوق العاده مقاوم و سبک. خنک نگاه داشتن آب و یا سایر نوشیدنی ها تا 10 ساعت بدون کوچکترین تغیر در طعم آن. با قابلیت حمل فوق العاده آسان. مناسب استفاده در محل کار، مدرسه، دانشگاه، مسافرت، کوهنوردی و ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 8500 تومان

لینک باکس ها

امیر بازدید : 88 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

سرانجام مادریدی ها روز پنج شنبه اولین خرید بزرگ خود را علنی کردند ، آنها برای ستاره ی اسپانیایی مالاگا جمعا 35 میلیون هزینه کردند بازیکنی که بزرگان فوتبال محو او شده بودند.


برای مادریدی ها هفته ی خوشحال کننده ای بود ، بعد از کلی اخبار ضد و نقیض سرانجام روز سه شنبه مربی جدید خود کارلو آجلوتی را شناختند ، روز چهار شنبه مراسم معارفه ی مربی ایتالیایی برگزار شد و روز پنجشنبه رسما باشگاه اسپانیایی خرید ایسکو را تایید کرد.

این تنها شروع مادریدی ها در نقل و انتقالات تابستانی است حال فلورنتینو پرز امیدوار است که بتواند گرت بیل هافبک فوق العاده تاتنهام را نیز به خدمت بگیرد در حالی که در سوی دیگر شایعاتی نیز در مورد کاوانی و سوآرز به گوش میرسد با این اوصاف ایسکو تنها شروع کار است.

آمار ایسکو در طی دوران بازیگری اش :
Isco
والنسیا : 2011-2009 7 بازی 2 گل
مالاگا : 2013-2011 81 بازی 17 گل


با این حال ایسکو توانائی بهترین شدن در میان ستاره های رئال را دارد ، بازیکن اسپانیایی روند رشد سریعی را از سال 2011 تا پیوستنش به باشگاه پایتخت طی کرد بعد از خرج کردن های قابل توجه مادریدی ها در تابستان های گذشته ، آنها برای به خدمت گرفتن ستاره ی جوان سریعا دست به کار شدند ، بازیکنی که نسبت به پولی که مالاگائی ها برای خریدنش از والنسیا در سال 2011 یعنی 6 میلیون یورو هزینه کرده بودند بازده قابل توجهی داشت.

ایسکو تنها موفق به انجام شش بازی برای تیم اول والنسیا شد در حالی که کمک شایانی به تیم دوم آنان در دسته ی چهارم اسپانیا میکرد اما در فصل جاری او به یک بمب استعداد و کانون توجه در فوتبال دنیا تبدیل شد.

ایسکو در سال 2012 برای مالاگائی ها کولاک کرد تا جائی که جایزه ی "پسر طلائی" که به بهترین بازیکن جوان داده میشود را ازان خود کرد درخشش خیره کننده ی او در تیم مانوئل پلگرینی باعث شد مالاگائی ها برای اولین بار در تاریخشان از مرحله ی گروهی لیگ قهرمانان عبور کرده و وارد مرحله ی حذفی شوند.

اما این تنها دومین فصل حضور او در مالاگا بود جائی که او با درخشش اجازه نداد مالاگائی ها خروج سانتی کازورلا را احساس کنند در کنار این او مالاگا را جز هشت تیم برتر اروپا قرار داد جائی که آنان با بدشانسی محض تنها چند ثانیه با نیمه نهائی فاصله داشتند آنها در دقایق پایانی بازی مقابل دورتموند دو گل دریافت کردند و حذف شدند.

با وجود شکست پیشرفت مالاگا چشمگیر بود همینطور پیشرفت هافبک اسپانیایی کانون توجه فوتبالی ها شد.بازیکن جوان در فصل 13-2012 ، 12 گل برای مالاگائی ها به ثمر رساند (به همراه دو گل فوق العلاده اش مقابل زنیت) و بعد از اینکه باشگاه اسپانیایی در رفع محرومیت اروپائیش به خاطر مسائل مالی ناکام ماند در کنارش فوق ستاره ی جوان خود را نیز به ناچار از دست داد.

مسئولان باشگاه من سیتی در صدد بودند مربی شیلیایی و هافبک اسپانیایی را یکجا جذب کنند ، ایسکو مدت زیادی در دوراهی ماندن در اسپانیا یا انتقال به لیگ جزیره مانده بود اما در نهایت ترجیح داد تا برای به دست آوردن جایگاه خود در میان انبوه ستارگان رئال مادرید مبارزه کند.

ایسکو به خاطر توانائی هایش پتانسیل یک جهش خیره کننده در رئال مادرید را دارد ، او هم توانائی ایفای نقش بازیساز و هم توانائی بازی کردن در بال راست را داراست ، در عین حال هافبک اسپانیایی زمانی که 17 ساله بوده خود را با عنوان یک "ضد مادریدیستا" مطرح کرده اما بدون شک او با تکنیک ناب و توانائی های فوق العلاده اش میتواند دل مادریدی ها را به دست آورد، به عبارتی 30 میلیون هزینه در مقابل تکنیک ناب و نمایش خیره کننده !

از لیگ دسته چهارم اسپانیا در سال 2010 تا سوپر استار فوتبال اروپا و کانون توجه فوتبالی ها در سال 2013 ، به نظر میرسد ایسکوی باورنکردنی در پی مبدل شدن به پدیده ی بعدی فوتبال اسپانیا و پسر طلائی مادریدی هاست.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
محصول ویژه
لینک باکس ها


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 65
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 91
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 132
  • باردید دیروز : 88
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 609
  • بازدید ماه : 504
  • بازدید سال : 4,483
  • بازدید کلی : 55,383
  • فروشگاه عینک
    لینک باکس ها