loading...
مجله ورزشی Sun sport
محصولات پرفروش روز
فروش ویژه PES 2013 با گزارش ترکی و فارسی



PES 2013 با گزارش ترکی آذری و فارسی همراه با لیگ برتر ایران با آخرين نقل و انتقالات. دارای 2 گزارشگر و مفسر به زبان ترکی آذری و 2 گزارشگر به زبان فارسی در 2 DVD به صورت اورجینال ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 8800 تومان



فروش ویژه بطری آب جادویی



بطری آب جادویی، فوق العاده مقاوم و سبک. خنک نگاه داشتن آب و یا سایر نوشیدنی ها تا 10 ساعت بدون کوچکترین تغیر در طعم آن. با قابلیت حمل فوق العاده آسان. مناسب استفاده در محل کار، مدرسه، دانشگاه، مسافرت، کوهنوردی و ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 8500 تومان

لینک باکس ها

امیر بازدید : 68 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

گوارديولا که از ژانويه گذشته با توافق با سران بايرن مونيخ هدايت اين تيم را به دست گرفت، امروز در نخستين کنفرانس خبري خود در اين باشگاه حضور يافت.

به گزارش فارس، در اين کنفرانس خبري، کارل هاينس رومنيگه،‌ اولي هوينس و ماتياس سامر او را همراهي کردند.

او صحبت‌هاي نخست خود را اين طور آغاز کرد: اين يک هديه براي من بود که بتوانم اينجا حضور داشته باشم. اينکه حتي بايرن مونيخ به فکر امضاي قرارداد با من بيفتد. از بايرن مونيخ به خاطر اينکه اجازه داد من مربي تيمشان شوم تشکر مي‌کنم.

بايرن مونيخ در پايان فصل گذشته به نخستين تيم آلماني بدل شد که توانست در سه جام معتبر عنوان قهرماني را از آن خود کند. گوارديولا در اين مورد گفت: بايد با اين موضوع کنار بيايم. مي‌دانم که همواره در باشگاه‌هاي بزرگ، فشار زيادي به مربيان مي‌آيد. من نيز با اين فشار کنار خواهم آمد. از فشارهايي که به من خواهد آمد آگاهم. اين همان دليلي است که به عنوان يک مربي مشغول به فعاليت هستم. شايد زماني مربي تيمي شويد که به تازگي به دسته پايين‌تر سقوط کرده است. تجربه اين کار را در نخستين فصلي که هدايت بارسلونا B را به دست گرفتم داشتم. زماني هم مربي تيمي مي‌شويد که قهرمان سه گانه شده و ليگ را نيز با اختلاف 18 امتيازي فتح کرده است. شرايطي که اکنون در بايرن دارم کاملا متفاوت با زمان گذشته است. زماني که مربي بايرن مونيخ هستيد، تيم شما همواره بايد خوب بازي کند. هميشه بايد پيروز از ميدان خارج شويد. شرايط من اين است.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
محصول ویژه
لینک باکس ها


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 65
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 269
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 428
  • بازدید ماه : 1,589
  • بازدید سال : 5,568
  • بازدید کلی : 56,468
  • فروشگاه عینک
    لینک باکس ها